Brev:
Forslag til sen aftensmad
13. december 2007
Alder:
11 mdr.
Forslag til sen aftensmad
Hej Helen
Jeg ville høre om, du har nogle ideer eller eventuelt ideer til, hvor jeg kan finde noget inspiration angående mad til vores søn. Han spiser stadig godt og det samme som resten af familien. Han har indtil nu fået en flaske vælling inden han blev lagt dvs. omkring kl. 20. Derefter er han blevet ammet i søvn, det holder vi fast i, i en tid endnu. Men han afviser nu flasken og derfor mangler jeg lidt ideer til alternativer. Vi spiser vores aftensmad kl. 17.30-18, så jeg synes, han bør have et lille måltid omkring kl. 19.30.
Mht. rytmen som vi har haft lidt problemer med, så sover han nu 1 lur om dagen på ca. 3 timer. Det fungerer rigtig fint og vi nyder at kunne foretage os ting om formiddagen. Nætterne er lidt urolige, men jeg kan læse i andre svar her i brevkassen, at det er meget normalt for hans alder. Det regnede jeg nu også med. Det værste ved det er, at han sommetider kun sover 10 timer om natten også 3 om dagen. Dvs. kun 13 i løbet af døgnet, er det ikke meget lidt? Ved bare ikke rigtig, hvad jeg kan gøre... Han skal i hvert fald ikke sove mere i løbet af dagen, så bliver det hele vendt rundt.
Det var lige et par hurtige spørgsmål, som jeg håber du kan hjælpe med :)
Venlig hilsen Mette